Postup při vyřizování administrativy související s domovními přípojkami

stup při vyřizování administrativy související s domovními přípojkami:

1. krok - přihláška k vypouštění odpadních vod – formulář obdrží domácnosti  v  Obecních
               novinách  a vyplněný odevzdají  na obecní úřad – termín: neprodleně po   připojení.

2. krok - sepsání smlouvy o vypouštění – každá domácnost, která odevzdá přihlášku
                k vypouštění,  následně (nejpozději do 3 týdnů) obdrží návrh smlouvy
               o vypouštění, kterou po podpisu opět odevzdá na obecní  úřad.

3. krok – vyplácení kompenzace – na základě předložení vyplněného formuláře „Žádost o 
              poskytnutí finančních prostředků formou individuální dotace“  a po odevzdání  
               podepsané smlouvy o vypouštění odpadních vod na obecní úřad. Dotace bude
               vyplácena následně  po odsouhlasení údajů v žádosti, a to způsobem dohodnutým
               při  sepisování žádosti, přičemž obec bude upřednostňovat výplatu převodem na účet
               žadatele. Při podpisu smlouvy žadatel zároveň vyplní formulář „Vyúčtování
               finančních prostředků poskytnutých formou individuální dotace na připojení
               nemovitosti na kanalizaci pro veřejnou potřebu obce Dolní Újezd“ – tento postup
               vychází z novely zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních
               rozpočtům, která nabyla účinnosti 20.2.2015.

Přílohy: Přihláška k vypouštění odpadních vod
              Žádost o finanční kompenzaci za připojení
              Vyúčtování finančních prostředků poskytnutých formou individuální dotace na
               připojení nemovitosti na kanalizaci pro veřejnou potřebu obce Dolní Újezd



© 2017, Obec Dolní Újezd – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑